Ολοκληρώθηκε το σεμινάριο πωλήσεων της Terracom

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε το σεμινάριο πωλήσεων που διοργάνωσε η Terracom το διήμερο 2 & 3/11 στα Ιωάννινα, με όλους τους συμμετέχοντες να συμφωνούν πως μετά τη διεξαγωγή του είναι έτοιμοι να αντιμετωπίσουν τις αυξημένες απαιτήσεις της εγχώριας αλλά και παγκόσμιας αγοράς.

Ο εισηγητής Νικόλαος Μπαζιώνης, μέσα από διαδραστικά Role Plays κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον καθ΄ όλη τη διάρκεια του διημέρου.

Τη διαδραστικότητα του σεμιναρίου ενίσχυσε το γεγονός ότι οι συμμετέχοντες προέρχονταν από διαφορετικά επιχειρησιακά backgrounds. Αυτός ο πλουραλισμός έδωσε μια σφαιρική εικόνα των προκλήσεων της σύγχρονης αγοράς καθώς και πολλές ιδέες για τη βελτίωση της προσέγγισης στον πελάτη από τον καθένα ξεχωριστά.

Μετέφερε σε όλους τους συμμετέχοντες τις σωστές μεθόδους που χρειάζεται να χρησιμοποιεί ο σύμβουλος πωλήσεων ώστε να δίνει την πιο ολοκληρωμένη λύση κάθε φορά που θα του ζητηθεί, καλύπτοντας έτσι το 100% των αναγκών των πελατών του.

Μεταξύ άλλων τα σημεία του σεμιναρίου που κατά γενική ομολογία ξεχώρισαν:

  • Ιεράρχηση αναγκών
  • Οι τέσσερις τύποι Πελατών βάσει της συμπεριφοράς (Κ-Ε-Σ-Π)
  • Κατηγοριοποίηση πελατολογίου (Α, Β, C)
  • Ανάλυση Κόστους-Οφέλους
  • Τακτικές διαπραγμάτευσης
  • Η απήχηση του σεμιναρίου στην αγορά μας έδειξε την ανάγκη για συνεχή επένδυση στο ανθρώπινο δυναμικό.