Κέρβερος

  • Ελληνικά
  • English

 

Κέρβερος - Σύστημα ασφαλείας


Προηγμένο λογισμικό για Κέντρο Λήψης και Διαχείρισης Σημάτων Συναγερμού - Εικόνας.

Ξεκινήστε τώρα

 

Τι είναι το σύστημα Κέρβερος

Το Κέρβερος - Σύστημα ασφαλείας είναι ένα προηγμένο λογισμικό για Κέντρο Λήψης και Διαχείρισης Σημάτων Συναγερμού, Εικόνας αλλά και άλλων συμβάντων (όπως GPS).Αποτελείται από ένα σύγχρονο περιβάλλον εργασίας και εμπλουτίζεται διαρκώς με νέες δυνατότητες για να εξυπηρετήσει τους απαιτητικούς χρήστες του, δηλαδή ΕΣΑΣ.

 

 

 

Δυνατότητες & Καινοτομίες

Η δυνατότητα του να συνεργάζεται με όλους τους δέκτες σημάτων και άλλων συμβάντων της αγοράς καθώς και η λειτουργία του μέσω TCP/IP δικτύου το καθιστά την απόλυτη λύση για Κέντρα Λήψης και Επεξεργασίας Σημάτων Συναγερμού.

Μια μεγάλη καινοτομία του συστήματος Kerveros είναι η δυνατότητα σύνδεσης του με το δημοφιλές εμπορικό λογισμικό ERP και CRM της SoftOne δίνοντάς σας τον πλήρη έλεγχο των πελατών σας και της εγκατάστασης της εταιρίας σας στον χώρο σας.

 

Περισσότερες δυνατότητες

 

 

Κέρβερος Live

Με την νέα διαδικτυακή εφαρμογή που σας προσφέρει η Terracom μπορείτε να δείτε τα σήματα που προέρχονται από τον Κέρβερος από οπουδήποτε και αν είστε. Μείνετε ενημερωμένος για την κατάσταση και την ασφάλεια που σας προσφέρει ο συναγερμός σας όποτε και οπουδήποτε είστε.

 

  

 

Συνδεθείτε στο σύστημα

 

 

Κέρβερος IVR

Η Terracom Πληροφορική δίνει νέα δυναμική στο Κέντρο Λήψης Σημάτων σας που χειρίζεται ο μοναδικός στο είδος του Κέρβερος Κ.Λ.Σ.

Το Κέρβερος IVR (Interactive Voice Response), σε συνεργασία με την εφαρμογή Διαχείρησης Κέντρου Λήψης Σημάτων Κέρβερος Σύστημα Ασφαλείας, είναι ένα πλήρες σύστημα αυτοματοποιημένης ενημέρωσης των πελατών του Κέντρου.

Έχει τις εξής δυνατότητες:

  • Ασφάλεια (προσωπικό PIN πελάτη που το πληκτρολογεί κατά την τηλεφωνική κλήση),
  • Δυνατότητα αναφοράς δύο report (θα προστεθούν κι άλλα στο μέλλον). Υπάρχει η δυνατότητα δημιουργίας custom report κατ' απαίτηση του πελάτη (1. Κατάσταση Partitions Οπλισμένο/Αφοπλισμένο, 2.Κατάσταση πελάτη (κατάσταση οπλισμού γενικά, κατάσταση ρεύματος, τελευταία επικοινωνία, Heartbeat, Test),
  • Δυνατότητα εξυπηρέτησης 2-8 τηλεφωνικών γραμμών ταυτόχρονα,
  • Δυνατότητα αποστολής SMS στον πελάτη της αναφοράς σε real time μέσω της υπηρεσίας του LiveAll.eu, εκτός από την προφορική αναφορά,
  • Πλήρης χειρισμός των χρηστών (user passwords,selective reports),
  • Πλήρης καταγραφή ιστορικού και κλήσεων και ενημερώσεων.